+ + + T R A D I T I O + + + Katolické fórum pro katolíky, ochránce nenarozeného života a všechny, pro které je Salus animarum opravdu suprema lex. |
|
| Dějiny Církve | |
| | |
Autor | Zpráva |
---|
Anonymní Anonymní
| Předmět: Dějiny Církve 30.12.06 14:59 | |
| |
| | | Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Dějiny Církve 02.01.07 17:29 | |
| Tak tohle je vážně svinstvo, nepřátelé církve zjevně neztrácejí dech. Tentokrát špína z Tel Avivu: pro německy čtoucí zde. |
| | | Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Dějiny Církve 03.01.07 0:35 | |
| - Pavel Prebral napsal:
- Tak tohle je vážně svinstvo, nepřátelé církve zjevně neztrácejí dech. Tentokrát špína z Tel Avivu: pro německy čtoucí zde.
Stručný nástin, lze žádati pro árijské Slovany? Nebo to je neverending story, jak se mi zdá? |
| | | Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Dějiny Církve 03.01.07 8:58 | |
| - Martin Rafael napsal:
- Pavel Prebral napsal:
- Tak tohle je vážně svinstvo, nepřátelé církve zjevně neztrácejí dech. Tentokrát špína z Tel Avivu: pro německy čtoucí zde.
Stručný nástin, lze žádati pro árijské Slovany? Nebo to je neverending story, jak se mi zdá? Kruhy nepřátelské církvi se stále znovu snaží pošpinit památku papeže Pia XII. Tento papež během Druhé světové války zachránil více než 100 000 pronásledovaných Židů před jistou smrtí. (kreuz.net). Tajil Papež Pius XII. národněsocialistické hubení Židů během Druhé světové války? To před nedávnem tvrdila historička z Tel Avivu a žalobkyně holocaustu Dina Porat. Paní Porat údajně nalezla důkazy pro svou tezi v korespondenci. 5. prosince o tom psal novinář Berthold Seewald (49) v denníku Die Welt. Seewald dodává, že vatikánské archivy se nabízejí jako výtečné pozadí pro všemožné spekulace. Neboť ačkoliv byl před několika měsíci otevřen vatikánský tajný archiv do r. 1939, stále jsou ústřední svazky „zamčené“, jak se vyjádřil Seewald. Ve skutečnosti nejsou zamčené, nýbrž ještě nejsou zpracované. V mezinárodním měřítku je vatikánský archiv kvůli rychlosti a pečlivosti, s níž dává archiv k dispozici, příkladný. Paní Porat věří, že Papež – na jehož přímý zásah bylo během Druhé světové války zachráněno více než 100 000 pronásledovaných Židů – údajně „podstatně dříve“ věděl o národněsocialistickém pronásledování Židů. Opírá se o údajnou korespondenci mezi Chaimem Barlasem – vyslancem „Jewish Agency“ v Istanbulu – a tamějším apoštolským nunciem a pozdějším Papežem Mons. Giuseppem Roncallim. Z dopisů podle paní Parat vyplývá, že nuncius Roncalli obezřetně kritizoval údajné mlčení Vatikanu ohledně vyvražďování evropských Židů. 23. června 1944 prý vyslanci Chaimu Barlasovi byla zaslána kopie třicetistránkové zprávy, která je známá pod názvem „Osvětimské protokoly“. Tento text prý napsali dva Židé, kteří utekli z koncentračního tábora, a prohlásili, že Osvětim je národněsocialistický vyhlazovací tábor. Podle paní Porat Barlas v obsáhlém hebrejsky psaném zápise oznámil, že tyto protokoly byly 24. června 1944 zaslány nuntiovi v Istanbulu. Ještě toho dne Mons. Roncalli poslal stručné shrnutí do Vatikánu. Pro paní Porat je to „jasný důkaz“ pro její tezi, že Papež Pius XII. zavčas věděl o celém rozsahu holocaustu. Oficiální vyjádření Vatikánu, že texty obdržel až o čtyři měsíce později – v říjnu 1944 – je prý lživé. Teze paní Porat stojí na vratkém historickém základu. „Mohli bychom si položit kontrolní otázku ohledně historického pramene, zda je Barlasova poznámka o Roncalliho jednání důvěryhodná a zda skutečně o tomto Řím uvědomil,“ píše Seewald ve svém článku. Celá věc má však ještě další háček. Dopisy, které paní Porat cituje – se podle autorky – nacházejí v nějakém soukromém archivu v Izraeli. Jejich majitelé si je však údajně nepřejí zveřejnit. Paní Porat již v minulosti mnohokrát upoutala pozornost svými vyjádřeními, která jsou nepřátelská církvi. V dubnu 1998 v Tel Avivu pronesla přednášku s názvem „Promluva Papeže k věřícím: Vzpomínáme na holocaust – Skutečně vzpomínají?“ Přednáška obsahovala útoky vůči Papeži Janu Pavlu II. |
| | | Mr.Difficult Svůdce maličkých
Počet příspěvků : 4135 Bydliště : Země Koruny svatováclavské Na +T+ od : 01. 12. 06
| Předmět: Re: Dějiny Církve 03.01.07 10:37 | |
| No jo, Vatikán ještě neplatí holocaustový tribut a když je teď papežem bývalý člen Hitlerjugend a Němec, vycítily ty pijavice, že by z toho mohly něco vytří$kat . | |
| | | Anonymní Anonymní
| Předmět: Pius XII. 24.01.07 15:29 | |
| - Pavel Prebral napsal:
- Martin Rafael napsal:
- Pavel Prebral napsal:
- Tak tohle je vážně svinstvo, nepřátelé církve zjevně neztrácejí dech. Tentokrát špína z Tel Avivu: pro německy čtoucí zde.
Stručný nástin, lze žádati pro árijské Slovany? Nebo to je neverending story, jak se mi zdá? Kruhy nepřátelské církvi se stále znovu snaží pošpinit památku papeže Pia XII. Tento papež během Druhé světové války zachránil více než 100 000 pronásledovaných Židů před jistou smrtí. (kreuz.net). Tajil Papež Pius XII. národněsocialistické hubení Židů během Druhé světové války? To před nedávnem tvrdila historička z Tel Avivu a žalobkyně holocaustu Dina Porat. Paní Porat údajně nalezla důkazy pro svou tezi v korespondenci. 5. prosince o tom psal novinář Berthold Seewald (49) v denníku Die Welt. Seewald dodává, že vatikánské archivy se nabízejí jako výtečné pozadí pro všemožné spekulace. Neboť ačkoliv byl před několika měsíci otevřen vatikánský tajný archiv do r. 1939, stále jsou ústřední svazky „zamčené“, jak se vyjádřil Seewald. Ve skutečnosti nejsou zamčené, nýbrž ještě nejsou zpracované. V mezinárodním měřítku je vatikánský archiv kvůli rychlosti a pečlivosti, s níž dává archiv k dispozici, příkladný. Paní Porat věří, že Papež – na jehož přímý zásah bylo během Druhé světové války zachráněno více než 100 000 pronásledovaných Židů – údajně „podstatně dříve“ věděl o národněsocialistickém pronásledování Židů. Opírá se o údajnou korespondenci mezi Chaimem Barlasem – vyslancem „Jewish Agency“ v Istanbulu – a tamějším apoštolským nunciem a pozdějším Papežem Mons. Giuseppem Roncallim. Z dopisů podle paní Parat vyplývá, že nuncius Roncalli obezřetně kritizoval údajné mlčení Vatikanu ohledně vyvražďování evropských Židů. 23. června 1944 prý vyslanci Chaimu Barlasovi byla zaslána kopie třicetistránkové zprávy, která je známá pod názvem „Osvětimské protokoly“. Tento text prý napsali dva Židé, kteří utekli z koncentračního tábora, a prohlásili, že Osvětim je národněsocialistický vyhlazovací tábor. Podle paní Porat Barlas v obsáhlém hebrejsky psaném zápise oznámil, že tyto protokoly byly 24. června 1944 zaslány nuntiovi v Istanbulu. Ještě toho dne Mons. Roncalli poslal stručné shrnutí do Vatikánu. Pro paní Porat je to „jasný důkaz“ pro její tezi, že Papež Pius XII. zavčas věděl o celém rozsahu holocaustu. Oficiální vyjádření Vatikánu, že texty obdržel až o čtyři měsíce později – v říjnu 1944 – je prý lživé. Teze paní Porat stojí na vratkém historickém základu. „Mohli bychom si položit kontrolní otázku ohledně historického pramene, zda je Barlasova poznámka o Roncalliho jednání důvěryhodná a zda skutečně o tomto Řím uvědomil,“ píše Seewald ve svém článku. Celá věc má však ještě další háček. Dopisy, které paní Porat cituje – se podle autorky – nacházejí v nějakém soukromém archivu v Izraeli. Jejich majitelé si je však údajně nepřejí zveřejnit. Paní Porat již v minulosti mnohokrát upoutala pozornost svými vyjádřeními, která jsou nepřátelská církvi. V dubnu 1998 v Tel Avivu pronesla přednášku s názvem „Promluva Papeže k věřícím: Vzpomínáme na holocaust – Skutečně vzpomínají?“ Přednáška obsahovala útoky vůči Papeži Janu Pavlu II. Trochu historie: Komunistická propaganda hned po válce rozjela kampaň proti Piu XII., že prý "spolupracoval s nacisty". Západní liberálové se ještě k tomu nepřipojili, neboť bylo jasné, že je to nesmysl. Teprve až r. 1963 německý spisovatel Rolf Hochhut, jenž se vydával za blízkého sociální demokracii, ve skutečnosti, jak bylo již dříve nekolikrát publikováno, agent KGB, uvedl na divadelní prkna drama "Náměstek" (drama, nikoli dokumentární publikaci), začala ostouzecí kampaň proti Piovi XII. i v liberálních a socialistických kruzích Západu. Již po válce vydal moskevský rozhlas instrukci, že Pius XII. musí být prezentován jako spojenec nacistů také západní, tj. liberální a socialistickou propagandou, ne pouze komunistickou, neboť tak to bude věrohodnější. Díky agentovi KGB Hochhutovi se to podařilo. Měla to být pomsta za to, že tento papež odmítal jakoukoliv "vstřícnost" vůči komunistické herezi, mj. on to byl, kdo nařídil Sv. oficiu vydat r. 1949 proslulý dekret exkomunikující každého, kdo by jakkoliv s bolševiky spolupracoval (výjimku tvořily státy východního bloku, kde byli mnozí občané k tomu donuceni násilím, toto vyjádření přivezl tenkrát z Říma olomoucký arcibiskup msgre J.K.Matocha). Dnes již je na základě zveřejněných faktů, mj. i samotnými Židy, např. Pinchasem Lapidem aj., jasná totální neudržitelnost těchto nehorázných pomluv, zvláště po vydání Bletovy publikace, před pár lety i u nás v Matici cyrilometodějské. Proto se pomlouvači chytají jako tonoucí stébla každého výmyslu, byť sebenejapnějšího v domnění, že "zabere". Cílem není pravda, ale fixace tohoto papeže v povědomí lidí jako "spojence nacistů" nebo alespoň jako zbabělce, který mlčel. Když toto vyčpělo jako absolutní lež, neboť dokumenty hovoří jasnou řečí, musí se alespoň "najít", že Pius XII. věděl o genocidě již dříve a nic neučinil. Jenže to je snadno vyvratitelné. O osudu Židů bylo rozhodnuto teprve na podzim 1941 na tajné poradě ve vile Minuteux v Berlíně a první transporty do osvětimi vyjely v lednu r. 1942. Všechno bylo přísně utajeno a teprve "šeptandou" pronikalo pozvolna ven, že Židé nejednou na práci na Východ, ale na smrt. Papež Pius XII. reagoval na to poprvé ve svém proslulém vánočním poselství r. 1942, i když nemusel, protože vyvražďování Židů nebylo ještě potvrzeno, nuncius Orsenigo v Berlíně psal v červenci r. 1942 o "pověstech, které nelze ověřit, o masovém zabíjení Židů..." a západní státy byly velice opatrné. Sice ve stejné době jako Pius XII. vydaly i ony svoji Deklaraci o lidských právech, kde odsoudily německý antisemitismus a zacházení nacistů se Židy, nemluvily však o organizovaném zabíjení, na to byly přespříliš opatrné. Pius XII. ve svém vánočním poselství naopak mluvil o "statisících osob, které bez svého zavinění a mnohdy jen pro samu skutečnost svého původu nebo své rasy byly odsouzeny k smrti nebo k postupnému vyhlazení". A 5. května 1943 vydal Státní sekretariát Sv. stolce prohlášení všem vládám světa, kde jsou vypočteny tábory smrti pro Židy v okupovaném Polsku. Bylo to v době, kdy Spojenci uvalili cenzuru na všechny zprávy o programovém usmrcování Židů, pro což prý "nejsou dostatečné důkazy". Toto všechno uvádím ve své publikaci "Katolíci ve stínu hákového kříže". Tvrzení, že Pius XII. reagoval pozdě a že dopředu věděl o vraždění Židů, aniž cokoliv podnikl, je tak ve světle těchto faktů jednoznačně absurdní. Radomír Malý |
| | | Quido van Rijn Aktivní uživatel
Počet příspěvků : 3729 Věk : 134 Bydliště : Od března 2010 kontakt pouze přes mail: quidovanrijn@yahoo.com Na +T+ od : 30. 11. 06
| Předmět: Re: Dějiny Církve 24.01.07 15:55 | |
| Masáž médií již ale i v tomto případě vykonala svoji špinavou práci a jakákoli obhajoba Pia XII narazí zákonitě na nepřijetí u těch, co snadno věří propagandě. A těch je většina - bohužel. Pravda o této věci tak reálně zůstává jen pro ty kdo ji hledají - ti se ji také dozví. A za to dík. Mám takové neblahé tušení, že "dějepis" je v našich zemích stále služkou idologie a historická fakta se vykládají tak, jak se právě vládnoucí garnituře hodí. Na tom se nezměnilo nic. | |
| | | Anonymní Anonymní
| Předmět: Pius XII. 24.01.07 18:45 | |
| - Quido van Rijn napsal:
- Masáž médií již ale i v tomto případě vykonala svoji špinavou práci a jakákoli obhajoba Pia XII narazí zákonitě na nepřijetí u těch, co snadno věří propagandě. A těch je většina - bohužel. Pravda o této věci tak reálně zůstává jen pro ty kdo ji hledají - ti se ji také dozví. A za to dík.
Mám takové neblahé tušení, že "dějepis" je v našich zemích stále služkou idologie a historická fakta se vykládají tak, jak se právě vládnoucí garnituře hodí. Na tom se nezměnilo nic. Radomír Malý: Máte plnou pravdu, jen jsem ještě zapomněl dodat, že ta korespondence mezi nunciem Roncallim a zástupcem Jewish Agency Barlasem, o níž je řeč, pochází až z r. 1944. Tehdy měl být podle oné izraelské historičky papež Pius XII. informován o Osvětimi a dalších vyhlazovacích lágrech. Jenže on - jak jsem řekl v předchozím příspěvku a jak uvádím ve své zmiňované knize, se vyjádřil už na Vánoce 1942 a vatikánský Státní sekretariát vydal prohlášení o těchto táborech smrti v květnu 1943, tedy rok před onou korespondencí. To je snad pro každého nezaujatého člověka jasný argument a důkaz, že tato izraelská dáma si vymýšlí. Jenže média mají v rukou....víme kdo a jejich "informace", tj. lži budou lidé brát. R. Malý |
| | | Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Dějiny Církve 15.02.07 12:58 | |
| Radomír Malý: Nová fakta o Giordanu Brunovi Čím více se člověk zabývá dějinami inkvizice, tím více poznává, jak vylhaná je propaganda o ní a jak scestné je omlouvání se Církve za ni. Přesvědčil jsem se až příliš často, že odsouzení a upálení kacíři měli na svém triku i pěknou řádku těžkých ryze kriminálních deliktů, za něž by stejně trest smrti zasluhovali nebo aspoň - pro ty, kteří jej neuznávají - doživotní káznici. Náš Jan Hus patří v tomto směru, jak se zdá, k jedněm z výjimek, jeho vina spočívala čistě jen v hlásání herezí a v odmítnutí odvolat je. Samozřejmě trest smrti jen za přesvědčení, i když zvrácené, hájit nelze, tím spíše pak není možné obhajovat zneužití inkvizice ke zločinným účelům, jak tomu bylo při procesu s templáři nebo ještě jasněji při procesu se sv. Janou z Arku, opravdovou mučednicí a národní světicí Francie. Jinak ale čím dál více dospívám k názoru, že většina odsouzených kacířů si svůj trest zasloužila - ne sice za své přesvědčení, ale za ryze kriminální delikty, které se pojily s jejich smýšlením. Typickým příkladem je Giordano Bruno, upálený r. 1600 na hranici na Campo dei Fiori v Římě. Italská zednářská vláda mu tam r. 1900 postavila pomník jako údajné "oběti" církevního tmářství. Bruna používali jak liberálové a zednáři, tak i komunisté jako beranidla proti údajnému katolickému obskurantismu a inkvizičnímu teroru. Pokud si vzpomínám, tak r. 2000, při jubileu Brunovy smrti, se nějací církevní hodnostáři římské diecéze za to opět omlouvali. Jenže americký historik John Bossy vydal nyní svůj životopis tohoto odpadlého dominikána, z něhož vyplývá, že šlo o vraha a konfidenta anglické tyranské vlády Alžběty I. Bruno uprchl z dominikánského řádu a zavraždil přitom svého převora, v Anglii v letech 1583-5 sloužil potom jako tajný konfident rozvědky lorda Walsinghama, která pátrala po katolících. Katolická církev byla zakázaná, Bruno pod falešným jménem pronikal do jejich struktur, navazoval kontakty, jezdil do zahraničí, aby se spojil s jezuitskými centry v Remeši, Douai aj., odkud byli tajně vysíláni misionáři do Anglie, aby posloužili věřícím mší sv. a svátostmi. Bruno desítky kněží i laiků udal. Ti pak byli popraveni krutým způsobem - rozčtvrcením, rozpáráním břicha apod. Ve svých spisech hlásal panteismus a naturalismus s odmítnutím Božství Ježíše Krista a Jeho zázraků. Ve svém spise pro královnu Alžbětu vychvaloval hříchy proti 6. přikázání jako "hrdinské ctnosti". Údajně byl také homosexuál. Holdoval i okultismu a magii. To všechno bylo předmětem vyšetřování římské inkvizice. Je nesmyslem a lží, že byl upálen za hlásání heliocentrismu. Bruno ho skutečně hlásal a byl kvůli tomi i vyšetřován, ovšem v souvislosti s panteismem, který považovala inkvizice za hlavní herezi v jeho spisech. Bruno nebyl tedy pouze heretik, ale také vrah a udavač ve službách tyranského režimu, jehož konfidentství mělo za následek krutou smrt desítek nevinných lidí. Bude snad po zvážení těchto faktů někdo rozumný a objektivní římské inkvizici vyčítat, že takového člověka soudila a odsoudila? Členem tribunálu byl i světec a církevní učitel sv. Robert Bellarmin. Papež Klement VIII. se po Brunově upálení celou noc modlil na svatých schodech naproti Lateránské baziliky za spásu jeho duše. Za své skutky by Bruno nepochybně stál před soudem i dnes a dostal by svou "paletu", jen s tím rozdílem, že by hlavním bodem obžaloby nebylo jeho přesvědčení, jak tomu bylo v případě římské inkvizice, nýbrž jeho kriminální delikty. Jestliže tohoto vraha a udavače nám nepřátelé Církve předhazují jako její "oběť" a domnělý "symbol svobodného myšlení", pak je zapotřebí rázně odpovědět a předložit tato fakta a ne se poníženě omlouvat. Napsal jsem o Brunovi článek do dalšího čísla Immaculaty, vyjde v březnu. |
| | | Quido van Rijn Aktivní uživatel
Počet příspěvků : 3729 Věk : 134 Bydliště : Od března 2010 kontakt pouze přes mail: quidovanrijn@yahoo.com Na +T+ od : 30. 11. 06
| Předmět: Re: Dějiny Církve 15.02.07 13:41 | |
| Ano, osvěta kolem Brunova případu je třeba. Je ostudné, že i když oficiálně je to co píšeš známo, přinejmenším historikům, sem tam je o tom kdesi také zasutá zmínka i mezi veřejností, tak stále se ten případ předhazuje jako jasná vina Církve. No, ale současní "všebylošpatně" omlouvači a masochističtí preláti ve Vatikánu se za chvíli budou omlouvat i zato, že ještě tak trochu (po tom všem co má Církev na svědomí v Boha věří. Jinak ti přeji, aby to s tím otištěním v Immaculatě nedopadlo podobně jako v tom jiném časopisu, kde jsi líčil příběh se soudružkou redaktorkou - praktikující katoličkou - to jsem se musel řehtat ještě hodnou chvíli Teda aby ti příkladně nenapsali, že v zájmu DIALOGU je potřeba potlačit pocit triumfalismu nad tím, že Církev odsoudila Bruna právem - protože naopak v dnešní dialogizující společnosti by mělo být zdůrazněno spíše Brunovo "mučednictví" než jeho drobné hříchy mládí (vždyť co to je pár vražd proti nesmrtelným zásluhám o vesmír ) | |
| | | Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Dějiny Církve 15.02.07 14:30 | |
| - Quido van Rijn napsal:
- Ano, osvěta kolem Brunova případu je třeba. Je ostudné, že i když oficiálně je to co píšeš známo, přinejmenším historikům, sem tam je o tom kdesi také zasutá zmínka i mezi veřejností, tak stále se ten případ předhazuje jako jasná vina Církve. No, ale současní "všebylošpatně" omlouvači a masochističtí preláti ve Vatikánu se za chvíli budou omlouvat i zato, že ještě tak trochu (po tom všem co má Církev na svědomí v Boha věří.
Jinak ti přeji, aby to s tím otištěním v Immaculatě nedopadlo podobně jako v tom jiném časopisu, kde jsi líčil příběh se soudružkou redaktorkou - praktikující katoličkou - to jsem se musel řehtat ještě hodnou chvíli Teda aby ti příkladně nenapsali, že v zájmu DIALOGU je potřeba potlačit pocit triumfalismu nad tím, že Církev odsoudila Bruna právem - protože naopak v dnešní dialogizující společnosti by mělo být zdůrazněno spíše Brunovo "mučednictví" než jeho drobné hříchy mládí (vždyť co to je pár vražd proti nesmrtelným zásluhám o vesmír ) Immaculata moc dialog nevede, tam dr. Malému články vycházejí. Je to časopis, který vydávají brněnští minorité a snaží se navázat na dílo sv. Maximiliána Kolbeho. U minoritů v Brně je česká pobočka Militia Immaculatae - Rytířstva Neposkrvrněné. Povinností každého rytíře je modlit se: „Ó Maria, bez hříchu počatá oroduj za nás, kteří se k Tobě utíkáme i za všechny, kteří se k Tobě neutíkají a zvláště za nepřátele Církve svaté a za ty, kdo jsou Ti svěřeni.“ Tedy žádný dialog - Církev má nepřátele, za které je se třeba modlit. Více zde: http://immaculata.minorite.cz/Immaculata/immaculata.html |
| | | Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Dějiny Církve 15.02.07 15:06 | |
| Bohužel, Georgeusi, moderní Militia Immaculata modlitbu sv. Maxmiliána M. Kolbeho změnila (sic!!!). Modlitba světce zní: "Ó Maria bez hříchu počatá, oraduj za nás, kteří se k Tobě utíkáme, i za všechny, kteří se k tobě neutíkají. Zvláště za zednáře a tobě svěřené." Tak se to modlím já, jsa členem M.I. tradiční observance. Jinak vedení M.I. už dávno veřejně prohlásilo, že prvotní snaha sv. Maxmiliána, tedy obrácení židů, zednářů, heretiků a schismatiků, byla podmíněna dobově. A dnes se volí pozitivní přístup. http://www.polonica.net/Masoneriazydzi.htm |
| | | Quido van Rijn Aktivní uživatel
Počet příspěvků : 3729 Věk : 134 Bydliště : Od března 2010 kontakt pouze přes mail: quidovanrijn@yahoo.com Na +T+ od : 30. 11. 06
| Předmět: Re: Dějiny Církve 15.02.07 15:08 | |
| - Georgeus Ioanes Baptista napsal:
- Quido van Rijn napsal:
- Ano, osvěta kolem Brunova případu je třeba. Je ostudné, že i když oficiálně je to co píšeš známo, přinejmenším historikům, sem tam je o tom kdesi také zasutá zmínka i mezi veřejností, tak stále se ten případ předhazuje jako jasná vina Církve. No, ale současní "všebylošpatně" omlouvači a masochističtí preláti ve Vatikánu se za chvíli budou omlouvat i zato, že ještě tak trochu (po tom všem co má Církev na svědomí v Boha věří.
Jinak ti přeji, aby to s tím otištěním v Immaculatě nedopadlo podobně jako v tom jiném časopisu, kde jsi líčil příběh se soudružkou redaktorkou - praktikující katoličkou - to jsem se musel řehtat ještě hodnou chvíli Teda aby ti příkladně nenapsali, že v zájmu DIALOGU je potřeba potlačit pocit triumfalismu nad tím, že Církev odsoudila Bruna právem - protože naopak v dnešní dialogizující společnosti by mělo být zdůrazněno spíše Brunovo "mučednictví" než jeho drobné hříchy mládí (vždyť co to je pár vražd proti nesmrtelným zásluhám o vesmír ) Immaculata moc dialog nevede, tam dr. Malému články vycházejí. Je to časopis, který vydávají brněnští minorité a snaží se navázat na dílo sv. Maximiliána Kolbeho. U minoritů v Brně je česká pobočka Militia Immaculatae - Rytířstva Neposkrvrněné. Povinností každého rytíře je modlit se: „Ó Maria, bez hříchu počatá oroduj za nás, kteří se k Tobě utíkáme i za všechny, kteří se k Tobě neutíkají a zvláště za nepřátele Církve svaté a za ty, kdo jsou Ti svěřeni.“ Tedy žádný dialog - Církev má nepřátele, za které je se třeba modlit. Více zde: http://immaculata.minorite.cz/Immaculata/immaculata.html Kdybych si chtěl rejpnout, tak napíšu že co není může lehce být Ale beru to jako legraci (Bohu dík) a jsem rád, že dr. Malému ten článek vyjde, ovšem dobré by bylo aby vyšel i jinde a byl přístupný pro co největší čtenářskou obec. Je velmi potřebné seznámit co největší okruh lidí s historickými pravdami, a hlavně těmi, které vyvracejí zažitá komunisticko-liberální falza. | |
| | | Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Dějiny Církve 15.02.07 16:08 | |
| - Martin Rafael napsal:
- Bohužel, Georgeusi, moderní Militia Immaculata modlitbu sv. Maxmiliána M. Kolbeho změnila (sic!!!). Modlitba světce zní:
"Ó Maria bez hříchu počatá, oraduj za nás, kteří se k Tobě utíkáme, i za všechny, kteří se k tobě neutíkají. Zvláště za zednáře a tobě svěřené."
Tak se to modlím já, jsa členem M.I. tradiční observance.
Jinak vedení M.I. už dávno veřejně prohlásilo, že prvotní snaha sv. Maxmiliána, tedy obrácení židů, zednářů, heretiků a schismatiků, byla podmíněna dobově. A dnes se volí pozitivní přístup.
http://www.polonica.net/Masoneriazydzi.htm Pokusím se o katolickou jógu jako pan Bárta. To je jistě tím, že počet nepřátel Církve vzrostl a že zednáři už nejsou jediní, takže je třeba zahrnout i další. "Dobově podmíněné" to je ošklivé, marxistické, postmodernistické a hlavně při aplikaci na sebe nekonzistentí. Tak to zajisté vedení MI nemyslelo. :-) |
| | | Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Dějiny Církve 15.02.07 16:18 | |
| - Quido van Rijn napsal:
- Georgeus Ioanes Baptista napsal:
- Quido van Rijn napsal:
- Ano, osvěta kolem Brunova případu je třeba. Je ostudné, že i když oficiálně je to co píšeš známo, přinejmenším historikům, sem tam je o tom kdesi také zasutá zmínka i mezi veřejností, tak stále se ten případ předhazuje jako jasná vina Církve. No, ale současní "všebylošpatně" omlouvači a masochističtí preláti ve Vatikánu se za chvíli budou omlouvat i zato, že ještě tak trochu (po tom všem co má Církev na svědomí v Boha věří.
Jinak ti přeji, aby to s tím otištěním v Immaculatě nedopadlo podobně jako v tom jiném časopisu, kde jsi líčil příběh se soudružkou redaktorkou - praktikující katoličkou - to jsem se musel řehtat ještě hodnou chvíli Teda aby ti příkladně nenapsali, že v zájmu DIALOGU je potřeba potlačit pocit triumfalismu nad tím, že Církev odsoudila Bruna právem - protože naopak v dnešní dialogizující společnosti by mělo být zdůrazněno spíše Brunovo "mučednictví" než jeho drobné hříchy mládí (vždyť co to je pár vražd proti nesmrtelným zásluhám o vesmír ) Immaculata moc dialog nevede, tam dr. Malému články vycházejí. Je to časopis, který vydávají brněnští minorité a snaží se navázat na dílo sv. Maximiliána Kolbeho. U minoritů v Brně je česká pobočka Militia Immaculatae - Rytířstva Neposkrvrněné. Povinností každého rytíře je modlit se: „Ó Maria, bez hříchu počatá oroduj za nás, kteří se k Tobě utíkáme i za všechny, kteří se k Tobě neutíkají a zvláště za nepřátele Církve svaté a za ty, kdo jsou Ti svěřeni.“ Tedy žádný dialog - Církev má nepřátele, za které je se třeba modlit. Více zde: http://immaculata.minorite.cz/Immaculata/immaculata.html Kdybych si chtěl rejpnout, tak napíšu že co není může lehce být
Ale beru to jako legraci (Bohu dík) a jsem rád, že dr. Malému ten článek vyjde, ovšem dobré by bylo aby vyšel i jinde a byl přístupný pro co největší čtenářskou obec. Je velmi potřebné seznámit co největší okruh lidí s historickými pravdami, a hlavně těmi, které vyvracejí zažitá komunisticko-liberální falza. No, Immaculata asi moc širokou čtenářskou obec nemá. Myslím, že dnes by světská média byla ochotnější k zveřejnění "senzačních" objevů (už proto, že by to vyvolalo povyk, a tím by se mohl zvednou náklad), než média církevní, která musí vést dialog, držet hubu a krok. |
| | | Quido van Rijn Aktivní uživatel
Počet příspěvků : 3729 Věk : 134 Bydliště : Od března 2010 kontakt pouze přes mail: quidovanrijn@yahoo.com Na +T+ od : 30. 11. 06
| Předmět: Re: Dějiny Církve 16.02.07 12:23 | |
| Ne v tomto případě Georgeusi. Světská média nepotřebují ventilovat skutečnosti, které by mohly odhalit, že to co se presentuje jeko tzv. "hanba" Církve je naopak hanbou těch samých demagogů, lhářů a překrucovačů skutečnosti, kteří tato světská média řídí. Naštěstí pro ně je tu podruhovatikánské aggiornamento, takže sama Církev dnes udržuje tento vylhaný obraz v očích světa vůči sobě samé. Inu to jak se zachovají užiteční blbci uvnitř Církve, to vyvolení z Vyvolených dobře vědí a předvídají - a upřímně řečeno není to nic nepochopitelného ani pro trochu inteligentnějšího pozorovatele, který si umí dát věci do souvislostí. | |
| | | Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Dějiny Církve 20.02.07 20:09 | |
| Radomír Malý: Další velká lež uvedena na pravou míru. V rakouském St.Poeltenu musel farář odstranit z kostela nástěnný obraz kancléře 30. let Engelberta Dollfusse, praktikujícího katolíka, jenž výrazně přispěl k obnově tohoto chrámu. Stalo se tak na protest socialistů, před nimiž biskup Klaus Küng kapituloval. Dollfuss, oběť rakouských nacistů, které prohlásil za ilegální a jejichž člen Planetta na něj spáchal atentát, zakročil stejně tvrdě i proti socanům, kteří chystali puč. Poslal na jejich centra, tzv. Dělnické domy ve Vídni a Linci, policii a vojsko. Byly stovkly mrtvých, jenž už se neuvádí, že šlo z poloviny právě o vojáky a policisty. Dollfuss byl označen jako "austrofašista", který prý masově popravoval ubohé socialisty. Pravda je ovšem taková, že bylo celkem 8 poprav - všichni se provinili politickými vraždami. Objevila se lež, že prý lineckého socialisty Munichreitera odnesli k šibenici na nosítkách. Lež, šel sám a kouřil přitom cigaretu. To byl skutečně "fašistický teror" - 8 popravených za kriminální a nikoliv politické delikty. Hlavně, že to říkají ti praví, kteří obhajují vraždy nevinných ve Španělsku, v Mexiku aj. Faktem je, že hodně socanů a hodně nácků bylo za Dollfusse v kriminále, byl to ale normální kriminál, žádný koncentrák. A plně si to zasloužili. Bližší informace www.kreuz.net 2.2.2007 |
| | | Inger Katarsky heretik BANán
Počet příspěvků : 1816 Bydliště : SIILINJÄRVI. Finland Na +T+ od : 16. 10. 08
| Předmět: Re: Dějiny Církve 17.10.08 19:07 | |
| Me se ty omluvy vubec nelibi. Vzdyt si protireci. To co rikal Wojtyla v roce 2001, vzdyt tim spinil i pamatky nasich svatych mucedniku, pripomenu jednoho z nich, inkvisitoru kteri zemreli pro nasi cirkev mucednickou smrti: Svaty Petr z Verony
Narodil se v roce 1203 ve Verone rodicum, kteri patrili k sekte patarinu alakali i jeho do teto sekty. Svaty Petr z Verony uz jako dite vnuknutim Bozim vsak rozeznal herezi svych rodicu a neuposlechl je. V Bologni slysel kazat sv. Dominika a pod timto dojmem vstoupil do radu dominikanu v roce 1221, avedl bezuhonny zivot. Pozdeji jeho zpovednik vyznal, ze se nikdy nedopustil smrtelneho hrichu. Cely zivot Petr zasvetil v boji s herezemi, a protoze byl dominikan- predevsim kazal. Mnoho pratel ovsem neziskal, v te dobe byla Italie opravdu plna hereze, zvlaste v Lombardii a Toskansku. A tam vsude Petr kazal a provozoval inkvisitorskou cinnost ackoliv byl papezem Rehorem IX. (1232) jmenovan inkvisitorem pouze pro Lombardii. Petr byl opravdu horlivy az heretiku si nic nedelal- a to vyvolalo jeho nenavist u patarinu, kteri se proti nemu spikli. Vudce spiklencu, Stefan Confaloniero, stanovil datum vrazdy na velikonoce 1252. V te dobe Petr pobyval v dominikanskem klastere v meste Como, odkud mel ale cestovat do Milana 7.4. 1252- a to na neho jiz spiklenci cekali. Petr byl prepaden v doprovodu jednoho reholnika nedaleko vsi Barlassina, a zavrazden, reholnik ktery ho provazel, zemrel na nasledky zraneni za 5 dni. Kolem zesnuleho Petra z Verony se brzy objevily zazraky, proto uz v srpnu tehoz roku dal papez Inocenc IV. pripravit jeho kanonizaci a 25.3.1253 byl prohlasen za svateho. V roce 1586 prohlasil papez Sixtus V. Petra z Verony za svateho Inkvisice vedle sv. Dominika.
A ted v roce 2001 se "dnesni predstavitele cirkve" za Inkvisici omlouvaji , otiraji se o ni, a tim hani i pamatky nasich vytecnych svatych inkvisitoru..
Abych se vratil k Petrovi z Verony- osud tech kteri ho sproste zavrazdili byl ruzny. Stefan Confaloniero byl potrestan az po 23 letech, ostatni se ukryli mezi valdenskymi a dal organisovali vrazdy inkvisitoru.
Dnes je mi moc lito, ze se cirkev omlouva a hani tim nase hrdiny, a obhajuje jejich vrahy. Ja si sv. Petra z Verony moc vazim, byl to opravdu svaty muz. | |
| | | Inger Katarsky heretik BANán
Počet příspěvků : 1816 Bydliště : SIILINJÄRVI. Finland Na +T+ od : 16. 10. 08
| Předmět: Re: Dějiny Církve 23.01.09 17:06 | |
| A kdyz zde pisi o Sv.Petru z Verony, Sv.Petru Arbueze i dalsich svatych muzich Cirkve, tak mam z TF ve Finsku jen problemy. Takovy moderniste jako jsou zde, se asi po svete tezko hledaji. Finsko mi pripada asi jako nejmodernistictejsi zeme na svete. Pise se u vas v CR o techto svetcich? | |
| | | Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Dějiny Církve 23.01.09 18:41 | |
| Ještě jsem o nich zatím neslyšel. |
| | | Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Dějiny Církve 23.01.09 18:43 | |
| V krátké době jsem se několikrát setkal s názory, že Radomír Malý patří do sběru a jeho Církevní dějiny jsou ídlem nepřesným(dle univerzitního profesora Pojsla) a jejich četba se katolikům, zejména studujícím nedoporučuje. Já to beru jako vtip a pouštím se do četby. |
| | | Inger Katarsky heretik BANán
Počet příspěvků : 1816 Bydliště : SIILINJÄRVI. Finland Na +T+ od : 16. 10. 08
| Předmět: Re: Dějiny Církve 23.01.09 20:16 | |
| Mne se libi co jsem od prof. Maleho cetl zde, ale doma jeho cirkevni dejiny nemam. Nevite kde se daji sehnat? Michael Sa neodpovida a ja ziji v zahranici- ale ty jeho dejiny mne zajimaji. Jeho clanky jsou moc dobre. | |
| | | Anonymní Anonymní
| Předmět: Re: Dějiny Církve 23.01.09 20:46 | |
| Teď jsem si všiml, je to tak týden, že Matice cyrilometodějská má jeho Církevní dějiny opět v knižní nabídce v online knihkupectví. Doporučuji navštívit. Mě se ty dějiny podařilo sehnat u Karmelitánů na Petrově, kteří tímto způsobem vyprodávali knížky, které měl idelší čas skladem. |
| | | Inger Katarsky heretik BANán
Počet příspěvků : 1816 Bydliště : SIILINJÄRVI. Finland Na +T+ od : 16. 10. 08
| Předmět: Re: Dějiny Církve 23.01.09 20:56 | |
| Dekuji, podivam se jestli by mi to nemohli poslat. To je trochu problem kdyz bydlim tak daleko. | |
| | | Mr.Difficult Svůdce maličkých
Počet příspěvků : 4135 Bydliště : Země Koruny svatováclavské Na +T+ od : 01. 12. 06
| Předmět: Re: Dějiny Církve 23.01.09 22:32 | |
| - daniel89 napsal:
- V krátké době jsem se několikrát setkal s názory, že Radomír Malý patří do sběru a jeho Církevní dějiny jsou ídlem nepřesným(dle univerzitního profesora Pojsla) a jejich četba se katolikům, zejména studujícím nedoporučuje. Já to beru jako vtip a pouštím se do četby.
Moc nedoporučuju. | |
| | | Sponsored content
| Předmět: Re: Dějiny Církve | |
| |
| | | | Dějiny Církve | |
|
Similar topics | |
|
| Povolení tohoto fóra: | Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
| |
| |
| |
|